OD 1.9. OTEVÍRÁME PŘÍPRAVNOU TŘÍDU

PROJEKTOVÉ DNY: ČÍM BUDU?

17. května jsme zahájili na naší školy projektové dny k volbě povolání pro žáky 8. ročníku.  Hlavním cílem  tohoto projektu je pomoci žákům s jejich rozhodováním o budoucím vzdělávání prostřednictvím osobní návštěvy středních škol v Moravském Krumlově, vybraných firem a institucí.

Jako první jsme navštívili pražírnu kávy Johnny Coffee, kde na nás čekala nejen prohlídka provozu a kavárny, ale také přednáška na téma Podnikatelský záměr a jeho realizace. Velký dík patří majitelům tohoto podniku panu Karlu Širokému a Miroslavu Janíčkovi.

Další projektové dny nás čekají v červnu a už se na ně těšíme.

Mgr. Michaela Vejvalková – výchovná poradkyně

Více fotografií

EXKURZE DO TEREZÍNA

Dne 10. 5. 2024 se žáci 9. a 8. třídy zúčastnili dějepisné exkurze na téma holocaust. Po dlouhé tříhodinové cestě  jsme dorazili do Terezína, kde nás u hlavní brány čekal pan průvodce, který nás vzal do všech zákoutí Malé pevnosti. Součástí naší prohlídky byly také zajímavé expozice v Muzeu ghetta a v Magdeburských kasárnách. Návštěva Terezína byla rozhodně zajímavá a donutila nás k zamyšlení.

6.A NA VÝLETĚ NA PÁLAVĚ

Naše třída byla ve dnech 9. a 10. 5. 2024 na Pálavě. Navštívili jsme město Mikulov, přešli pálavské kopce až na zříceninu Dívčí Hrady a odtud do Dolních Věstonic, kde jsme se ubytovali. Druhý den jsme šli kolem jezera do Pavlova, kde byl naším cílem Archeopark. Počasí nám přálo, tak i druhý den jsme nachodili pěkných pár kilometrů.                                                    6. A

Více fotografií

Tento školní výlet byl moc užitý a taky dost dobrodružný.

Ve čtvtek, 9.5. ráno, jsme měli sraz kolem 8:30 s paní učitelkou a s ostatními holkami U Blondýny. Všichni společné jsme šli na autobusové nádraží, kde čekali ostatní spolužáci. V 9:00 nám jel autobus a přepravil nás do Pohořelic. V Pohořelicích jsme asi 30 minut počkali, až nám přijede druhý autobus, kterým pojedeme do Mikulova. Mezi tím jsme si odpočinuli a dali si něco na jídlo. Když přijel autobus, všichni jsme nasedli, autobus byl celý narvaný lidmi. Jeli jsme necelou hodinu, vystoupili jsme na zastávce u malého parku a šli směrem k náměstí. Na náměstí jsme si odložili věci, které nepotřebujeme a šli jsme na Kozí hrádek. Celá cesta vedla do kopce a úplně nahoře byla krásná vyhlídka. Taky jsme tam dostali pracovní listy, které jsme vyplňovali po zbytek výletu. Potom jsme šli do zámeckého parku, tam jsme si udělali pár fotek a šli jsme na náměstí, kde nám dala paní učitelka na půl hodiny rozchod. Odpočinuli a vydali jsme se do malé vesničky, paní učitelka nám tam dala další rozchod. Já jsem šla na oběd do restaurace a pak na zmrzlinu. Zase jsme se všichni sešli, spolu jsme šli na autobus, autobusem jsme jeli zpět do Mikulova a tam jsme měli přestoupit na jiný autobus, čekali jsme na něho, ale on nikde. O pár minut později tam paní učitelka zavolala a my zjistili, se stojíme na špatné zastávce, a tak jsme se přesunuli na jinou, která byla o kousek dál. Zjistili jsme, že autobus jede až za půl hodiny, tak jsme si tam sedli a čekali. Konečně jsme uviděli autobus, tím jsme jeli do Pohořelic a následně do Krumlova. Celý výlet jsem si moc užila, mám plno nových zážitků a doufám, že na takový výlet ještě někdy pojedeme.

Alice Štolpová 6.A

ZLATÝ A STŘÍBRNÝ ÚSPĚCH
NA TURNAJI MC DONALD'S CUP

Naši fotbalisti z 1.-3. tříd se zúčastnili dalšího ročníku turnaje Mc Donald's cup. Po suverénním vítězství v 1. kole na domácí půdě, ve kterém chlapci nastříleli ve 4 zápasech 57 gólů, jsme se 10.5.2024 vydali na Okresní finále do Znojma. Tam nás čekali 3 kvalitní soupeři:
1. zápas se ZŠ Pražská jsme zvládli výborně a zvítězili 5:1. 2. zápas s loňským vítězem ze ZŠ Mládeže jsme také vyhráli, tentokrát těsným rozdílem 1:0. O vítězi Okresního finále se rozhodlo v 3. zápase, kde jsme nastoupili proti ZŠ Hrušovany. Přestalo se nám se dařit střelecky, a tak jsme nakonec podlehli 0:3. Po 3. místě z loňského roku jsme si tedy polepšili na stříbrnou příčku a budeme fandit zaslouženému postupujícímu ZŠ Hrušovany v krajském kole v Brně. Všem našim chlapcům gratulujeme a děkujeme za vzornou reprezentaci naší školy!
                                                                         Mgr. Libor Kohoutek

INFORMACE PRO PŘEDŠKOLÁKY

Novinky

12.10.2023 19:26
V úterý 10.10. se žáci 9.A a 9.B třídy zúčastnili v Miroslavi prezentační akce...
06.10.2023 16:01
V pátek 6.10. se za krásného slunečného počasí uskutečnila na hřišti u školy...
05.10.2023 06:07
Žáci šestých ročníků připravují školní pozemek na podzimní a zimní sezonu....
03.10.2023 19:16
Dívky z 8. třídy se ve vaření věnovaly pečení chutných argentinských empanadas....
03.10.2023 19:02
Přečtěte si první číslo oblíbeného školního časopisu JUNIOR v letošním roce....
27.09.2023 15:10
V úterý 26.9. se zúčastnili žáci 9.B exkurze v lékárně. Prošli si laboratoř,...