Minimální preventivní program
ŠKOLNÍ ROK 2017/2018
ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Název a adresa školy, pro kterou platí tento MPP |
Základní škola, Moravský Krumlov, Ivančická 218, okres Znojmo, příspěvková organizace |
Jméno a příjmení ředitele |
Mgr. Lenka Hodaňová |
Telefon na ředitele |
515 322 442-3 |
E-mail na ředitele |
|
Jméno a příjmení školního metodika prevence |
Mgr. Marek Ostrovský |
Telefon |
515 322 442-3 |
|
ostrovsky.marek@centrum.cz |
Jméno a příjmení výchovného poradce |
Mgr. Michaela Vejvalková |
Telefon |
515 322 442-3 |
|
michvej@volny.cz |
|
Počet tříd |
Počet žáků/studentů |
ZŠ – I. stupeň |
5 |
100 |
ZŠ - II.stupeň |
4 |
79 |
ZŠ praktická |
2 |
18 |
ZŠ speciální |
2 |
14 |
Celkem |
13 |
211 |
A. ZMAPOVÁNÍ SITUACE VE ŠKOLE, PRO STANOVENÍ CÍLŮ MPP
VSTUPNÍ INFORMACE A JEJICH ZDROJE
1. Sociální a jiné okolí školy
ZŠ Ivančická je umístěná ve velmi pěkném prostředí na konci Moravského Krumlova v těsné blízkosti zámeckého parku. Ve škole mají žáci k dispozici dvě tělocvičny, hřiště na fotbal s běžeckým oválem, hřiště na volejbal, speciální učebny pro fyziku a chemii, hudební výchovu, dvě učebny informatiky vybavené počítači, tři oddělení družiny, jídelnu, školní knihovnu, cvičnou kuchyň, dřevodílnu a kovodílnu. Na naší škole je k dispozici celkem 9 učeben, kde jsou umístěny interaktivní tabule. Ke škole patří školní pozemek a atrium s průlezkami a ohništěm. Atrium je využíváno při vyučování, družinou a dále i mimo vyučování pro akce žáků s rodiči a učiteli. Hned u školy je zámecký park, který je také využíván pro různé školní akce (Den prevence, Dravci ve škole, Zdravotní tělesná výchova, Přírodopis,…).
Riziková místa jako kmenové třídy, chodby, šatny, WC, okolí nápojového automatu jsou pokryta o přestávkách dohledem pedagogických pracovníků. Další prostory jako tělocvičny a dílny jsou uzamčeny.
Téměř v každé třídě jsou děti s SPU. V některých třídách jsou také žáci integrovaní, několik dětí pracuje s asistentkou. Vedle běžných tříd zde již několik let fungují třídy s žáky s lehkým mentálním postižením a třídy pro děti s kombinovanými vadami. Na škole také funguje dyslektický kroužek. Většina žáků hlavně prvního stupně bydlí v Moravském Krumlově, někteří žáci dojíždějí z okolních obcí. Autobusová zastávka je přímo u školy.
Spolupráce s organizacemi, které se zabývají primární prevencí v okolí je dobrá, vždy je možná domluva. Zejména spolupracujeme s PPP Znojmo, Domečkem M.K., Policií ČR se sídlem v M.K., Městskou policií v M.K., MÚ OSPOD, nízkoprahovým klubem COOLNA, HZS v M.K., SVP v M.K. Komunikace je vždy rychlá a účelná
2. Získávání informací o rizikových projevech chování
Informace o rizikových projevech chování jsou diskutovány v rámci pracovních porad, kde má vždy slovo metodik prevence a také vystupují jednotlivý pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci, pokud je něco zajímá, nebo rizikové chování na škole pozorovali. Monitoring výskytu rizikových projevů chování u žáků probíhá formou anonymního dotazníkového šetření a také formou rozhovorů s žáky v rámci třídnických hodin nebo také hodin výchovy k občanství. S žáky také pedagogové hovoří neformálně během přestávek na vycházkách či výletech. Žáci mají také ve škole k dispozici schránku důvěry, kam mohou své problémy či názory a návrhy umístit a to i anonymně. Také máme zřízenu elektronickou schránku důvěry. Na škole také už několik let funguje školní parlament, kde se žáci učí své názory formulovat, vyjádřit, obhájit a prosadit. Jsme velmi rádi, že nám při vyhledávání rizik ve škole pomáhají jak naši žáci, tak i jejich rodiče, například v rámci diskuse na třídních schůzkách. Také díky této spolupráci se nám daří ve škole vytvářet bezpečný prostor pro naše žáky.
3. Informace od rodičů
Rodiče hodnotí situaci v oblasti prevence rizikového chování na škole kladně. Škola by se měla zaměřit na prevenci zneužívání návykových látek a vést cílenou protikuřáckou kampaň. Informace od rodičů získáváme z rodičovských schůzek a ze zasedání rodičovského sdružení.
4. Informace od žáků
Žáci hodnotí klima školy i své třídy kladně. Své názory, připomínky a nápady vyjadřují v diskusích v rámci vyučovacích hodin, prostřednictvím svých zástupců v parlamentu školy nebo využitím schránek důvěry.
5. Hodnocení MPP minulého školního roku
Každý pedagogický pracovník ZŠ Ivančická označil největší rizika, která ve škole pozoroval a evidoval. Z těchto poznatků byl vytvořen seznam projevů a forem rizikového chování, kterým je nutno věnovat zvýšenou pozornost. Zejména je to slovní agresivita, vulgární vyjadřování, nesnášenlivost mezi spolužáky a záškoláctví. Reálně bylo zjištěno a řešeno v jednom případě u žáka 6. ročníku a 7. ročníku záškoláctví a opakovaně v 15 případech byly se žáky řešeny závažné a opakované přestupky proti školnímu řádu a slušnému chování. Ostatní nežádoucí jevy (kouření, alkohol, drogy, kriminalita,…) nebyly na naší škole reálně zjištěny. Je však potřeba i v těchto oblastech pokračovat v preventivní činnosti. Každoročně se na škole daří akci Den prevence a výborná je i spolupráce s Domečkem Moravský Krumlov v oblasti prevence. Skvěle byl také hodnocen týdenní projekt multikulturní výchovy Týden v cizích zemích, který budeme jistě opakovat i v letošním školním roce. Z časového a finančního důvodu se bohužel nepodařilo zajistit všechny zamýšlené akce. Pevně věříme, že se podaří úspěšné akce zopakovat a najde se i více času a peněz na nové a méně časté akce.
B. CÍLE VYPLÝVAJÍCÍ ZE ZMAPOVÁNÍ SITUACE
Na základě zkušeností z minulého roku se chceme věnovat především tomuto rizikovému chování našich žáků:
− Podceňování rizik v silniční dopravě – všechny ročníky
− Experimentování a užívání drog, škodlivých a návykových látek, hlavně kouření a alkohol – čtvrtý až devátý ročník
− Vulgární vyjadřování, náznaky agresivity a slovní agresivita – všechny ročníky
− Nesnášenlivost a vztahy mezi spolužáky ve třídě – všechny ročníky
− Záškoláctví a hlavně jeho skrytá forma se souhlasem rodičů – všechny ročníky
− Poruchy příjmu potravy, hlavně špatné stravovací návyky a složení stravy - pátý až devátý ročník
− Problematické sexuální chování – osmý a devátý ročník
− Závislost na virtuálních drogách – netolismus – všechny ročníky
C. MINIMÁLNÍ PREVENTIVNÍ PROGRAM
I. PRÁCE PEDAGOGICKÉHO SBORU A VEDENÍ ŠKOLY
1. V oblasti přímé práce pedagogů
Třídní učitelé si mapují vztahy v třídních kolektivech a s jejich výsledky nadále pracují. V případě výskytu rizikového chování informují vedení školy, výchovného poradce a metodika prevence. Společně vyberou nejvhodnější způsob reakce, nápravy, případného postihu i další možné prevence. Spolupráce je velmi dobrá. Také pokud jsou nabízeny smysluplné semináře, vyučující je rádi využívají. Ze strany vedení školy je vždy podpora v akcích, které jsou pedagogům, žákům, rodičům nebo veřejnosti ku prospěchu.
2. Plán vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti prevence SPJ
Název a odborné zaměření vzdělávání |
Počet hodin |
Datum konání |
Realizátor – organizace, odborník |
Počet školených pedagogů |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Plán vzdělávání ŠMP v oblasti prevence SPJ
Název a odborné zaměření vzdělávání |
Počet hodin |
Datum konání |
Realizátor – organizace, odborník |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Způsob spolupráce s ostatními pedagogy
Informace jsou u nás předávány na pracovních poradách, ale i mimo ně, záleží na konkrétní situaci. Většinou mluvíme o problémech ihned a pokud možno je i ihned řešíme. Při realizaci prevence pracujeme společně, spolupráce je velmi dobrá a osvědčila se.
Počty pedagogických pracovníků |
Celkem: |
Podílející se aktivně na prevenci |
Nepodílející se aktivně na prevenci |
Vedení školy: |
2 |
2 |
0 |
Metodik prevence |
1 |
1 |
0 |
Výchovný poradce |
1 |
1 |
0 |
Učitelé |
16 |
16 |
0 |
Vychovatelé |
3 |
3 |
0 |
Asistenti pedagoga |
8 |
8 |
0 |
II. SPOLUPRÁCE ŠKOLY S RODIČI
1. Způsoby seznámení rodičů s činností ŠMP , možnostmi spolupráce a MPP
ŠMP má pravidelné konzultační hodiny pro žáky a rodiče každé první pondělí od 14. do 16. hodin, všichni také dostanou telefon a e-mail a je možno se domluvit na konzultaci dle potřeby. Ve škole funguje pevná i elektronická schránka důvěry. Informace metodika prevence jsou také na nástěnkách ve škole a na webu školy. Vedení školy umožňuje pravidelné vstupy na pedagogických radách, kde jsou ostatní učitelé seznámeni s MPP a informováni o akcích a plnění MPP. Učitelé se věnují prevenci rizikového chování hlavně v třídnických hodinách. Vždy je nutné dbát u nás na srozumitelnost a jasné znění školního řádu, se kterým jsou seznámeni nejen žáci, ale i jejich rodiče, kteří, stejně jako žáci, jeho přečtení stvrzují svým podpisem.
2. Aktivity pro rodiče
Název aktivity |
Datum konání |
Realizátor, přednášející |
Třídní schůzky |
24.11. a 20.4. |
Třídní učitelé |
Konzultační hodiny |
každý měsíc |
ŘŠ, TU, ŠMP, VP |
|
|
|
3. Aktivity podporující spolupráci školy s rodiči
Název aktivity |
Datum konání |
Vedoucí programu |
Drakiáda |
|
Vančurová |
Školní Vánoce |
20. 12. 2016 |
Vejvalková |
Školní Akademie |
27. 6. 2017 |
Tauwinkl |
|
|
|
III. PROGRAM PREVENTIVNÍCH AKTIVIT PRO ŽÁKY ŠKOLY
1. Způsob seznámení žáků s činností ŠMP, možnostmi pomoci a MPP
Kdo je školní metodik prevence, jaké má konzultační hodiny, v jakých záležitostech za ním mohou žáci zajít, jak ho mohou kontaktovat a kde ho najdou jsou žáci informováni na začátku každého školního roku v úvodních třídnických hodinách. Dále jsou informováni o preventivních nástěnkách na škole a o webu školy, kde najdou důležité a aktuální informace týkající se primární prevence.
2. 1. Nespecifická a specifická prevence pro žáky ve výuce, která je součástí učebních osnov
1. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
prvouka |
Naše škola, třída – správné chování Předávání informací, dramatizace |
Mgr. Hana Vančurová |
prvouka |
Cesta do školy – dopravní situace Procházka městem |
Mgr. Hana Vančurová |
prvouka |
Zdraví, strava, nemoci a úrazy Praktická ochutnávka |
Mgr. Hana Vančurová |
výtvarná výchova |
Body art – mezilidské vztahy Body art – otiskování částí těla |
Mgr. Hana Vančurová |
pracovní činnosti |
Práce v domácnosti – sebeobsluha a osobní hygiena Předávání informací, prožitková aktivita |
Mgr. Lenka Spourová |
|
|
|
2. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
prvouka |
Cesta do školy – setkání s cizími lidmi Prožitková aktivita - vycházka |
Mgr. Hana Štěpánová |
prvouka |
Osobní bezpečí – Šikana Diskuse u videa |
Mgr. Hana Štěpánová |
prvouka |
Požární ochrana Přednáška s hasiči |
Mgr. Hana Štěpánová |
prvouka |
Kyberšikana – nebezpečí počítače Praktické ukázky, letáčky |
Mgr. Hana Štěpánová |
prvouka |
Péče o zdraví – osobní hygiena Prožitková aktivita |
Mgr. Lenka Spourová |
|
|
|
3. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
prvouka |
Péče o zdraví – organizace našeho zdravotnictví Práce s textem a obrázky, prožitková aktivita |
Mgr. Lenka Spourová |
prvouka |
Prevence – zdravý životní styl Předávání informací |
Mgr. Andrea Třetinová |
prvouka |
Rozdíly mezi lidmi – rasová snášenlivost Předávání informací |
Mgr. Andrea Třetinová |
prvouka |
Pravidla silničního provozu – chodec, cyklista Praktický nácvik |
Mgr. Lenka Spourová |
praktické činnosti |
Hygiena provozu domácnosti Praktické dovednosti – nácvik ve cvičné kuchyňce |
Mgr. Lenka Spourová |
|
|
|
4. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
vlastivěda přírodověda |
Ochrana životního prostředí – třídění odpadů Předávání informací, beseda, video |
Mgr. Spourová Mgr. Králová |
český jazyk |
Zdvořilost v psané i mluvené podobě Dopis, telefonování,… |
Mgr. Lenka Králová |
český jazyk |
Formy společenského styku – pozdrav,omluva, poděkování Prožitková aktivita, scénky |
Mgr. Lenka Spourová |
přírodověda |
Jedovaté rostliny – Opatrnost Předávání informací |
Mgr. Lenka Králová |
|
|
|
5. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
český jazyk |
Máme tolik společného – tolerance a respekt Dílny čtení, práce s textem, dramatizace |
Mgr. Michaela Vejvalková |
vlastivěda |
Hrozící nebezpečí, první pomoc, důležitá telefonní čísla Předávání informací, pexeso |
Mgr. Lenka Spourová |
přírodověda |
Zdravý životní styl Předávání informací |
Mgr. Radka Binderová |
|
|
|
6. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
výchova k občanství |
Osobní bezpečí – šikana, řešení konfliktu, krizové situace Předávání inf., beseda s policistou, pracovníkem krizové linky |
Mgr. Michaela Vejvalková |
výchova k občanství |
Prevence zneužívání návykových látek – alkoholismus, kouření Diskuse nad filmem |
Mgr. Michaela Vejvalková |
zeměpis |
Biosféra – ochrana životního prostředí Předávání informací |
Mgr. Marek Ostrovský |
7. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
výchova k občanství |
Svět kolem nás – tolerance k národnostním menšinám Skupinová práce, metody kritického myšlení |
Mgr. Radka Binderová |
výchova k občanství |
Lidská práva Předávání informací, práce s internetem |
Mgr. Radka Binderová |
dějepis |
Stěhování národů – příchod nových etnik Předávání informací, diskuse |
Mgr. Radka Binderová |
|
|
|
8. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
český jazyk |
Cesty a návraty - xenofobie Předávání informací |
Mgr. Michaela Vejvalková |
chemie |
Ochrana životního prostředí – skleníkový efekt Předávání informací |
Mgr. Simona Jetelinová |
výchova k občanství |
Lidská práva – porušování lidských práv - genocida Předávání informací, návštěva židovského hřbitova M. Krumlov |
Mgr. Michaela Vejvalková |
výchova k občanství |
Reprodukční zdraví dospívajících a možná ohrožení Práce s textem, diskuse |
Mgr. Michaela Vejvalková |
zeměpis |
Jsme stejní a přece různí – rasy, národy, náboženství Předávání informací |
Mgr. Marek Ostrovský |
zeměpis |
Globální problémy – ekonomické a společenské problémy Ohrožení přírody – skupinová práce, diskuse |
Mgr. Marek Ostrovský |
|
|
|
9. ročník (třídy)
Vyučovaný předmět |
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Učitel |
dějepis |
Neklidné dvacáté století – holocaust, antisemitismus Práce s textem, brainstorming, návštěva židovského hřbitova |
Mgr. Svobodová |
výchova k občanství |
Prevence zneužívání návykových látek – drogy, alkohol Diskuse nad filmem, hraní rolí |
Mgr. Lenka Hodaňová |
výchova k občanství |
Patologické hráčství – gambling, netolismus Diskuse, dramatizace |
Mgr. Lenka Hodaňová |
chemie |
Drogy – přehledy, zneužití Diskuse nad filmem |
Mgr. Simona Jetelinová |
chemie |
Zdravý životní styl – obezita Předávání informací, diskuse nad filmem |
Mgr. Simona Jetelinová |
|
|
|
Všechny ročníky (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Co dělat… - jak se chovat při krizových a mimořádných situacích Prožitková aktivita, dramatizace |
Domeček M. Krumlov |
Dopravní výchova – dopravní značky, situace, teorie Předávání informací |
Domeček M. Krumlov |
Krumlovské minikolečko – oblastní kolo dopravní soutěže Testy z pravidel silničního provozu, jízda městem, první pomoc |
Domeček M. Krumlov |
Den PREVENCE Projektový den, prožitková aktivita |
ZŠ Ivančická |
Týden v cizích zemích – multikulturní výchova Prožitková aktivita |
ZŠ Ivančická |
|
|
2. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Národní park přichází do škol Školy přicházejí do Národního parku Podyjí Prožitková aktivita |
Správa NP Podyjí |
|
|
|
|
3. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Národní park přichází do škol Školy přicházejí do Národního parku Podyjí Prožitková aktivita |
Správa NP Podyjí |
|
|
|
|
4. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Kyberšikana – bezpečně na síti, Facebook a jeho tvář Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
|
|
|
|
5. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Já + Ty = My – vztahy ve třídě Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
Osvěta o drogách Interaktivní beseda |
Středisko výchovné péče |
|
|
6. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Právní vědomí I Interaktivní beseda |
OSPOD MÚ M. Krumlov |
Já + Ty = My – vztahy ve třídě Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
|
|
7. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Příběh Moniky – drogová prevence Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
|
|
|
|
8. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Adéla ještě nevečeřela – prevence poruch příjmu potravy Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
Jak se aktivně bránit při napadení Prožitková aktivita |
Městská Policie M. K. |
Problematika drog Interaktivní beseda |
K-centrum NOE |
|
|
9. ročník (třídy)
Preventivní aktivita a její zaměření, způsob jejího vedení (např. předávání informací, prožitková aktivita,…) |
Realizátor |
Adéla ještě nevečeřela – prevence poruch příjmu potravy Prožitková aktivita |
Společnost Podané ruce |
Jak se aktivně bránit při napadení Prožitková aktivita |
Městská Policie M. K. |
Problematika drog Interaktivní beseda |
K-centrum NOE |
2. 2. Specifická prevence pro žáky ve výuce, reagující na individuální situaci ve třídě
SPJ který bude řešen: |
vztahy v 6. třídě – tvorba nového kolektivu |
Jak byla situace zjištěna: po domluvě s TU |
|
Kdo bude situaci řešit – jméno učitele nebo externího odborníka, organizace:
|
|
Kdy bude situace řešena: |
|
S použitím jakých metod bude intervence vedena:
|
|
Způsob ověření efektivity intervence:
|
|
|
SPJ který bude řešen: |
|
Jak byla situace zjištěna: |
|
Kdo bude situaci řešit – jméno učitele nebo externího odborníka, organizace:
|
|
Kdy bude situace řešena: |
|
S použitím jakých metod bude intervence vedena:
|
|
Způsob ověření efektivity intervence:
|
|
|
2. 3. Jednorázové aktivity pro žáky
Název aktivity, akce |
Datum |
Realizátor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 4. Volnočasové aktivity pro žáky
Název aktivity, akce, kroužku |
Datum nebo frekvence konání |
Vedoucí programu |
Sborový zpěv |
středy |
Pospíšilová |
Dyslektický kroužek I. stupeň |
středy |
Třetinová |
Dyslektický kroužek II. stupeň |
čtvrtky |
Vejvalková |
Náboženství |
pátky |
Bublan |
Discgolf |
středy |
Domeček M.K. |
Literárně-dramatický kroužek |
čtvrtky |
Vančurová |
Sportovní kroužek |
úterky |
Štěpánová |
Výtvarně-keramický kroužek |
středy |
Spourová |
Florbal |
čtvrtky |
Domeček M.K. |
Fotbal |
pondělky |
Ostrovský |
Hravá angličtina |
úterky |
Vančurová |
|
|
|
|
|
|
IV. OSTATNÍ AKCE V OBLASTI PREVENCE SPJ
Do oblasti prevence rizikového chování a prosazování zdravého životního stylu patří i tělocvik a různé sportovní akce, kterých se naši žáci v průběhu roku zúčastňují. Jedná se o atletické závody Zimní hala Brno, Pohár rozhlasu Znojmo, Vánoční laťka Mor. Krumlov, Okresní atletický přebor Znojmo. V rámci posílení soutěživosti, zdravého soupeření a všestranného rozvoje pohybu plní naši žáci odznak všestrannosti olympijských vítězů (OVOV), kde jsou různé i méně časté a netradiční disciplíny, v nichž mohou vyniknout také méně sportovně založení žáci, což zamezuje jejich posměchu a ponižování.
V. SPOLUPRÁCE S OKOLÍM ŠKOLY
Organizace |
Jméno odborníka |
Kontakt (adresa, telefon, e-mail) |
MěP M.K. |
Rudolf Fráňa |
724 282 837, 515 322 634 |
OSPOD M.K. |
Marie Bartošková, Dis |
739 021 167, 515 300 717 |
POLICIE M.K. |
Bc. Petr Knotek |
974 641 651 |
PPP Znojmo |
Mgr. Petra Špačková |
515 26 00 77 |
COOLNA |
Martin Čapek |
739 389 274 |
Sdružení Podané ruce |
Mgr. Margareta Hvižďová |
549 211 278, 773 789 708 |
MěKS M.K. |
Marie Makovičková |
515 32 10 64 |
SVP M.K. ŠANCE |
Mgr. Veronika Bobková Mgr. Pavel Psota Mgr. Miroslav Lipták |
778 703 249 778 703 250 |
DOMEČEK M.K. |
Eva Ostrovská Mgr. Hana Sobolová |
515 322 770 720 993 873 |
|
|
|
VI. EVIDENCE A EFEKTIVITA
Aktivity se budou vyhodnocovat průběžně na pedagogických radách, pracovních poradách. Způsob vyhodnocení bude diskusí, výsledky poté poslouží k přípravě MPP na příští šk
VII. ZÁVĚREČNÉ INFORMACE
|
Datum |
Podpis ředitele/ředitelky školy |
Seznámení ředitele/ředitelky školy s MPP |
7.9.2016 |
|
Seznámení pedagogického sboru školy s MPP |
8.9.2016 |
|